REKLĀMAS DIZAINS

Reklāmas dizains ir būtisks reprezentācijas instruments gan uzņēmumam, gan arī privātpersonai. Tādi reprezentācijas materiāli kā uzņēmuma logo vai vizītkarte rada pirmo iespaidu par uzņēmumu vai cilvēku. Atkarībā no pirmā iespaida, ko šie materiāli radīs, potenciālais klients var nolemt, vai sadarboties ar šo uzņēmumu / cilvēku vai ne. Tādēļ ir ļoti svarīgi noformēt reklāmas materiālus pēc augstākajiem kvalitātes standartiem.

 

Reklāmas dizainā pastāv dažādi filozofisku un psiholoģisku koncepciju veidi.

 

Reklāmas dizaina simboliskā koncepcija

Pirmā un visbiežāk sastopamā filozofiskā koncepcija ir simboliskā koncepcija. Logotipu un vizītkaršu dizains bieži simboliski atspoguļo uzņēmuma darbības jomu. Dizains var arī simbolizēt uzņēmuma devīzi vai arī īpašības, ko uzņēmums vēlas izcelt, piemēram, kārtību, labu klientu servisu, precizitāti utt.

 

Reklāmas dizaina pārsteiguma koncepcija

Atraktīva psiholoģiskā reklāmas koncepcija ir pārsteiguma koncepcija. Tā pārsteidz skatītāju ar kaut ko negaidītu vai pat šokējošu un tādejādi piesaista skatītāja uzmanību un liek atcerēties pārsteidzošo elementu.

 

Reklāmas dizaina humora koncepcija

Humora koncepcija arī bieži tiek pielietota reklāmas dizainā, jo tā liek cilvēkiem smieties, izraisot pozitīvas asociācijas ar uzņēmumu, kurš tiek reklamēts.

 

Reklāmas dizaina mīklas koncepcija

Psiholoģiskā mīklas koncepcija arī mēdz būt efektīva. Šādā reklāmā no pirmā skatiena nevar uztvert pilnu uzņēmuma nosaukumu vai produktu, kas tiek reklamēts. Nosaukums var būt kodēts, daļēji paslēpts, uzrakstīts pa daļām vai savādāk paturēts noslēpumā. Klientam ir jāpiedomā, lai savienotu prātā mīklas daļas un saprastu, kas tiek reklamēts. Piepūle, kas ir nepieciešama, lai izprastu mīklu, liks skatītājam iegaumēt konkrēto reklāmu. No otras puses mīklas koncepcija ir jālieto uzmanīgi, jo pastāv iespēja, ka atsevišķi cilvēki reklāmas ideju neuztvers vai nesapratīs vispār.

 

Reklāmas dizaina personības koncepcija

Bieži tiek izmantota arī personības koncepcija. Uzņēmums izgudro vai uzaicina personību, kas simbolizē uzņēmumu vai konkrētu tā produktu. Tālākajā reklāmas stratēģijas gaitā personība tiek demonstrēta dažādos reklāmas veidos, lai popularizētu produktus vai dažādus uzņēmuma pasākumus, kas ir saistīti ar produktiem.

 

Reklāmas dizaina teksta koncepcija

Teksta koncepcija ir viena no vispopulārākajām pasaulē. Uzņēmuma nosaukumu, devīzi teksta veidā vai stilizētus pirmos burtus parasti ir viegli izlasīt un atcerēties. Atceroties logotipu ar pirmajiem burtiem, potenciālais klients visticamāk atcerēsies arī pilnu uzņēmuma nosaukumu.

 

Pareizās koncepcijas izvēle ir atkarīga no uzņēmuma reklāmas tēla, ko tas vēlas virzīt sabiedriskajās attiecībās - cik konservatīvs vai progresīvs ir uzņēmums un kādu vēstījumu tas vēlas sniegt potenciālajiem klientiem. Ir vērtīgi apskatīt dažādus reklāmas dizaina variantus, lai izlemtu, kura koncepcija ir vispiemērotākā.

 

PASŪTĪT UZŅĒMUMA LOGOTIPU

PASŪTĪT VIZĪTKARTES DIZAINU

 

 
 
 
Advertisement design - advertisement sample, Text and Symbolic concept
Advertisement design - advertisement sample, Symbolic and Text concept

Symbolic and text concept